Poszukiwanie
potencjalnych klientów wśród nowych przedstawicieli wolnych zawodów
W podręczniku
prospectingu LIMRA "New Prospects! 50 Ways to Find and Approach Them" opisano skuteczną metodę pozwalającą zlokalizować nowych przedstawicieli
wolnych zawodów – profesjonalistów, którzy właśnie rozpoczynają karierą albo którzy
rozpoczęli działalność na twoim terenie. Po raz kolejny z pomocą przyjdzie twoja
lokalna książka telefoniczna.
Procedura jest prosta: porównaj ubiegłoroczną
książkę telefoniczną z edycją z bieżącego roku. Porównując obydwie wersje,
zapisuj wszelkie nowe nazwiska, które pojawiają się w takich kategoriach zawodowych,
jak prawnicy, lekarze, dentyści, architekci, notariusze, itd. Po
przeprowadzeniu tego porównania, powinieneś mieć sporą listę przedstawicieli
nowych zawodów, do których możesz wysłać list wstępny, na który powołasz się
dzwoniąc do nich.
Ten pomysł
poszukiwania potencjalnych klientów skutkuje również odkryciem nowych firm. Dodatkowo,
czasem możesz stwierdzić czy istniejący biznes rozwinął się – gdy wielkość reklamy
firmy na żółtych stronach będzie większa niż to było w poprzednim roku. Łatwiej
też będzie ci przy kontakcie powołując się na ten fakt: Widzę, że Pańska firma się rozwija. Ma jedną z największych reklam na
żółtych stronach w swojej branży…
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz