Największą siłą MDRT jest dzielenie się pomysłami przez samych członków. Co roku jednym z owoców jest materiał zbierający 52 pomysły sprzedażowe, po jednym na każdy tydzień roku. Poniżej pomysł przesłany przez Aarona Lee Hammera, LUTCF z ST. Cloud w Minnesocie, który znalazł się w materiale opublikowanym w 2011 roku „Niech Twoja sprzedaż rozbłyśnie. 52 pomysły MDRT”.
Na końcu każdego listu czy komunikacji e-mailowej do klienta Aaron zamieszcza post scriptum o następującej treści:
PS. Nasz biznes rozwija się poprzez rekomendacje. Kogo znasz z grona swoich przyjaciół, krewnych lub znajomych, którzy mogli by odnieść korzyść z moich usług?
To zdanie pozwala centrom wpływu i klientom dowiedzieć się, że aktywnie poszukujecie rekomendacji czy poleceń.
Oczywiście w ślad za listem dzwoni.
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz