środa, 2 listopada 2011

Nie spuszczaj z oczu rekomendacji

Największą siłą MDRT jest dzielenie się pomysłami przez samych członków. Co roku jednym z owoców jest materiał zbierający 52 pomysły sprzedażowe, po jednym na każdy tydzień roku. Poniżej pomysł przesłany przez Aarona Lee Hammera, LUTCF z ST. Cloud w Minnesocie, który znalazł się w materiale opublikowanym w 2011 roku „Niech Twoja sprzedaż rozbłyśnie. 52 pomysły MDRT”.

Na końcu każdego listu czy komunikacji e-mailowej do klienta Aaron zamieszcza post scriptum o następującej treści:
PS. Nasz biznes rozwija się poprzez rekomendacje. Kogo znasz z grona swoich przyjaciół, krewnych lub znajomych, którzy mogli by odnieść korzyść z moich usług?

To zdanie pozwala centrom wpływu i klientom dowiedzieć się, że aktywnie poszukujecie rekomendacji czy poleceń.
Oczywiście w ślad za listem dzwoni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz