Od dzisiaj przez cztery dni, jako podsumowanie cyklu 49 pomysłów na prospecting, 4-tygodniowa kampania prospectingowa, gdzie dzień po dniu - od poniedziałku do piątku - gotowy plan zbudowania listy potencjalnych klientów.
PIERWSZY TYDZIEŃ
Poniedziałek
Wybierz pięć osób, które powiedziały kiedyś, że muszą przemyśleć twoją propozycję i że skontaktują się z tobą kiedy będą gotowe do zakupu. Oczywiście nigdy nie zadzwoniły. Dlaczego by nie zadzwonić do nich samemu dzisiaj?
Wtorek
Przejrzyj kartotekę klientów, którzy mają u ciebie polisy. Wybierz pięć osób, które kupiły małe polisy i spotkaj się z nimi dzisiaj aby porozmawiać o poważnym planie. Jeżeli rzeczywiście są zainteresowani ochroną pokaż im jaką naprawdę powinni mieć sumę ubezpieczenia aby rozwiązać najbardziej istotne potrzeby.
Środa
Rozejrzyj się dookoła siebie i rozpocznij budowanie listy młodych osób, które właśnie rozpoczęły pracę. Wybierz obiecujących młodych klientów, którzy w przyszłości mogą się stać posiadaczami poważnych polis
Czwartek
Poświęć dzisiaj godzinę rano na stworzenie listy potencjalnych klientów, z którymi się wcześniej nie skontaktowałeś ponieważ byłeś przekonany, że mają już kompletny plan ubezpieczeniowy. Zadzwoń do nich dzisiaj – spodziewaj się miłych niespodzianek.
Piątek
Kogo znasz kto jest „w drodze” przez większą część tygodnia? Czy znasz przedstawicieli handlowych, inżynierów budowy czy zarządzających w firmach którzy wracają do rodzinnego miasta na weekend? Jutro może być jedyny dzień w tygodniu kiedy będą osiągalni.
Najlepszą okazją do sprzedaży jest zmiana wieku, kiedy „cena” idzie w górę. Wyślij dzisiaj do pięciu klientów list informujący o zmianie wieku ubezpieczeniowego, który ilustruje korzyści zakupu ubezpieczenia właśnie teraz.
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz