Czwarty, ostatni, tydzień kampanii prospectingowej i dzienny plan działań na niego.
CZWARTY TYDZIEŃ
Poniedziałek
Czy wiesz, że w ciągu ostatnich dwóch lat zaledwie 4 procent w grupie osób powyżej 40 roku życia zostało poproszonych o kupno ubezpieczenia na życie? Wydatki na umeblowanie domu już za nimi, ich dochód jest bliski maksymalnej wartości w ich życiu ale ciągle mają potrzebę posiadania ubezpieczenia.
Wtorek
Zdobądź nazwiska przynajmniej pięciu osób, które ostatnio kupiły dom lub mieszkanie i skontaktuj się z nimi w sprawie zabezpieczenia hipoteki.
Środa
Ile czasu minęło odkąd ostatni raz prowadziłeś wykład dotyczący ubezpieczeń w klubie lub przed grupą osób? To doskonała okazja do zbudowania swojego prestiżu jako ekspert i prawdziwa okazja do otwarcia drzwi do przyszłej sprzedaży. Zadzwoń dzisiaj do organizatora najbliższego spotkania i zaproponuj swoją pomoc. W międzyczasie, ile czasu minęło od ostatniego poszukiwania okazji do sprzedaży na zimno lub poznania bez zapowiedzi właścicieli nowego biznesu w okolicy? Określ swój teren działania na dzisiaj, wsiądź w samochód i do dzieła.
Czwartek
Przejrzyj swoje notatki dotyczące zaplanowanych kolejnych kroków ze swoimi klientami. Przejdź do ich realizacji dzisiaj. A może warto porozmawiać o ubezpieczeniu posagowym?
Piątek
Który z nowych pomysłów z ostatnich czterech tygodni okazał się najbardziej skuteczny? Wypróbuj go ponownie dzisiaj i spodziewaj się jeszcze lepszych rezultatów.
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz