Plan działań na trzeci tydzień kampanii prospectingowej.
TRZECI TYDZIEŃ
Poniedziałek
Wybierz trzech lub czterech swoich najlepszych przyjaciół i poproś ich o rekomendację (polecenie poprzedzone przedstawieniem ciebie). Zapytaj o osoby, które właśnie zawarły małżeństwo, osoby które właśnie przeprowadziły się do twojego miasta i pary, które spodziewają się pierwszego dziecka. Zadzwoń do tych rekomendowanych osób dzisiaj.
Wtorek
Wróć do swoich notatek i wybierz pięć osób, które „prawie” kupiły. Daj im jeszcze jedną szansę na zakup. Może to właśnie ten dzień, kiedy odrobina dodatkowego wysiłku przyniesie sprzedaż.
Środa
Każdy marzy o emeryturze pod palmami, ale bardzo niewielu ludzi poświęca czas aby zaplanować finansowo swoją emeryturę. Kogo znasz kto przejdzie na emeryturę w przeciągu następnych 20-25 lat? Zadzwoń do nich dzisiaj i zaproponuj przegląd ich potrzeb emerytalnych.
Czwartek
„Znam potencjalnego klienta ale to taki nieprzyjemny typ, że nie mam ochoty do niego zadzwonić”
Jego rodzina potrzebuje ochrony tak samo jak twoja. Zaciśnij zęby i zadzwoń do niego dzisiaj.
Piątek
Osoby, którym jesteś zarekomendowany to najlepsi potencjalni klienci. Zbuduj dzisiaj swoją listę 50 rekomendacji dzwoniąc do swoich centrów wpływów, przyjaciół i klientów. Szukaj dzisiaj naprawdę „gorących” nazwisk.
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz