Pomysł 10
Podnieś
użyteczność swoich wizytówek
Wręczając swoją
wizytówkę możesz to uczynić w sposób dowolny, ale jest także wiele sposobów aby
wykorzystywać swoje karty biznesowe bardziej skutecznie. Większość wizytówek nie
jest zadrukowana na tylnej stronie – doskonałe miejsce aby odręcznie napisać
wiadomość. Podręcznik prospectingu LIMRA ”New Prospects! 50 Ways to Find and
Approach Them” przedstawia sześć propozycji jak z wręczania swoich wizytówek uczynić
nieocenione narzędzie poszukiwania potencjalnych klientów. Każdy z nich jest
sposobem na poinformowanie większej liczby osób o tym czym się zajmujesz –
sposobem na zasianie informacji o sobie.
(1) gdy ktoś pyta
cię o drogę, zapisz wskazówki na odwrocie swojej wizytówki. Wizytówka staje się
cenniejsza dla tej osoby i zazwyczaj jest zachowywana gdy wskazówki umożliwiły
dotarcie do celu.
(2) użyj swojej
wizytówki by przedstawić siebie podczas wizyty w takich miejscach, jak u lekarza
albo u dentysty, albo w jakimkolwiek innym miejscu, które może przekształcić
się w źródło potencjalnych klientów.
(3) gdy jesteś w
restauracji, zapisz podziękowanie za obsługę na odwrocie swojej wizytówki i
zostaw wraz z napiwkiem.
(4) ilekroć otrzymujesz
od kogoś wizytówkę, dawaj w rewanżu dwie – jedną dla tej osoby i jedną dla
przyjaciela.
(5) proś swoich
najlepszych klientów i przyjaciół by przekazywali twoje wizytówki na przykład
ze słowami: „Spotkałem się ostatnio z świetnym zawodowcem, który otworzył mi
oczy na kilka nieuświadamianych wcześniej kwestii finansowych”. Klienci ogólnie
otaczają się ludźmi podobnymi do siebie – wykorzystaj ich jako gniazdo
centralne swojej sieci kontaktów.
(6) ustal
sobie cel aby wręczyć 10 wizytówek dziennie. To będzie równoznaczne z 3,650
kartami biznesowymi na rok. Nawet przy niskim, 3-procentowym zwrocie, będzie to
równoznaczne ze 100 potencjalnymi klientami.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz