Pomysł 8
Doroczne
przeglądy mogą przysporzyć więcej biznesu
Jeden z agentów
opisywanych w podręczniku prospectingu LIMRA ”New Prospects! 50 Ways to Find
and Approach Them” podzielił się pomysłem związanym z dorocznym przeglądem
polis klientów: „Poszukiwanie potencjalnych klientów jest niekończącym się
procesem, tak jak okrąg jest niekończącą się linią.” Wykorzystuje tę filozofię stosując
listy kontrolne w swoim dorocznym przeglądzie obecnych klientów. W tym celu
wysyła do każdego z klientów listy o następującej treści na początku każdego roku:
Szanowny Panie (imię klienta),
Zbliża się data dorocznego przeglądu Pańskiego
planu finansowo-ubezpieczeniowego. Do listu dołączoną jest lista kontrolna,
która pozwoli mi na zaktualizowanie Pańskiego ubezpieczenia na życie. To ważne
dla Pana i Pańskich bliskich aby poświęcić 15 minut raz w roku na uzupełnienie
tej listy i upewnienie się, że Pański osobisty plan w pełni Pana zabezpiecza.
Abym mógł lepiej przygotować się do przeglądu, proszę odesłać na mój adres
uzupełnioną listę kontrolną, korzystając z dołączonej koperty zwrotnej.
Bardzo proszę skontaktować się z moim biurem jeżeli
w czymkolwiek mogę być pomocny. Wysoko sobie cenię okazję do dalszej opieki nad
Pańskim programem ubezpieczenia.
Doroczna lista
kontrolna, która towarzyszy listowi, oprócz pytań związanych ze zmianą
osobistej sytuacji finansowej, która pociągałaby za sobą konieczność zmian w
istniejących polisach, zawiera następujące pytania pozwalające odkryć nowych
potencjalnych klientów w bliskim kręgu klienta:
- Czy ostatnio zmienił Pan swój adres prywatny albo biznesowy?
- Czy wszedł Pan w spółkę albo rozpoczął działalność gospodarczą?
- Czy zaciągnął Pan dodatkowe zobowiązania prywatne/biznesowe?
- Czy któreś z Pańskich dzieci rozpoczęło edukację w nowej szkole?
Możesz
dostosowywać listę pytań tworząc taką, która najbardziej będzie ci odpowiadać.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz