Ten pomysł pochodzi od członka Top of the Table z Irlandii Jamesa J. Barry'ego. Jim gościł w Polsce z prezentacją na Kongresie Aviva Commercial Union we Wrocławiu w 2008 roku.
To przykład na jedno z mocnych stwierdzeń otwierających, których zadaniem jest na swój sposób wstrząsnąć klientem i otworzyć go na poważną rozmowę o poważnym rozwiązaniu rzeczywistego problemu.
Kiedy rozmawiam z klientem lub potencjalnym kliencie o zabezpieczeniu spłaty kredytu hipotecznego, pytam „Jeżeli ty lub twój partner/partnerka poważnie zachorowałbyś, był niezdolny do pracy zawodowej i nie mógł spłacać miesięcznych rat twojego kredytu hipotecznego co byś wolał: stracić swój swój dom czy stracić swój kredyt hipoteczny?
Oczywiście prawie każdy odpowie, że wolałby stracić swój kredyt hipoteczny. To otwiera drzwi do sprzedaży ochrony z tytułu poważnych zachorowań na poziomie gwarantującym spłatę kredytu hipotecznego klienta.
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz