środa, 18 kwietnia 2012

4-tygodniowa kampania prospectingowa - Tydzień 2

Dzisiaj gotowy plan działań prospectingowych na drugi tydzień obliczonej na miesiąc kampanii pozyskiwania potencjalnych klientów.

DRUGI TYDZIEŃ

Poniedziałek

Sporządź listę wszystkich osób, które spotkałeś w ciągu weekend. W jakich sklepach byłeś? Jakich pracowników tam spotkałeś? Czy byli to właściciele sklepów czy wynajęci menedżerowie.
Skontaktuj się z wszystkimi starymi znajomymi spotkanymi w weekend, którzy jeszcze nie są twoimi klientami.

Wtorek
Skontaktuj się ze znajomymi w biznesie aby porozmawiać o stworzeniu firmowych centrów wpływów. Uzyskaj od nich informację o osobach, które właśnie zostały awansowane. Postaraj się uzyskać bezpośrednie numery telefonów oraz listę mailingową bezpośrednio w firmie.

Środa
Stwórz listę rodziców, którzy otrzymali ubezpieczenie na zmienionych warunkach. Porozmawiaj z nimi o ubezpieczeniu na życie dla ich dzieci. Powinni docenić zaletę niższych składek dla dzieci, kiedy cieszą się jeszcze dobrym zdrowiem.

Czwartek
Może jesteś tak zajęty pracą w terenie, że przeoczyłeś osoby prowadzące działalność gospodarczą i pracujące w pobliżu twojego biura? Poświęć dzisiejszy dzień aby sprawdzić jaka jest u nich szansa na sprzedaż.

Piątek
Czy zadzwoniłeś do klientów pozbawionych przez dłuższy czas opieki agenta? Pamiętaj, że to klienci którzy mimo braku opieki opłacają swoje polisy. Dzięki temu dodatkowa sprzedaż u nich będzie miała dobre utrzymanie. Nie zaniedbuj klientów bez obsługi – niewykluczone, że właśnie są gotowi do kupna nowej polisy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz