piątek, 21 grudnia 2012

50 (kolejnych) pomysłów na prospecting (11)



Pomysł 11
„Ten samochód jest z pewnością znaczną inwestycją”

Oto sposób aby przykuć uwagę nowego potencjalnego klienta, który być może odbiega od typowego podejścia sprzedażowego. Podejście to opisane w podręczniku prospectingu LIMRA ”New Prospects! 50 Ways to Find and Approach Them” wymaga znajomości obecnych cen samochodów i stawek ubezpieczenia samochodów. W tym podejściu początek rozmowy może wyglądać następująco.


„Pańskie nowe BMW jest świetnym wyglądającym samochodem. To zapewne także znaczna inwestycja?”

Po otrzymaniu odpowiedzi, możesz zapytać, „Jak dużo płaci Pan za ubezpieczenie autocasco?”  


Poczekaj na odpowiedź, a następnie możesz powiedzieć: „To spora składka ubezpieczeniowa chroniąca kosztowny składnik majątku”.


W zależności od odpowiedzi potencjalnego klienta, możesz kontynuować, „Powód, dla którego wspomniałem o ubezpieczaniu kosztownego składnika majątku, to zwrócenie uwagi, że ma Pan jeszcze inny cenny składnik swojego majątku, która powinien być wystarczająco ubezpieczony – Pańska zdolność do zarabiania pieniędzy. Na przykład, jeśli jest Pan, powiedzmy, w wieku 25 lat, zarabia 50,000 rocznie i nigdy nie otrzyma podwyżki, zarobi Pan 500,000 w ciągu następnych 10 lat i 2,100,000 do momentu przejścia na emeryturę. Jaką składkę rocznie przeznacza Pan na ubezpieczenie swoich dochodów?” 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz