Dzisiaj dzielę się pomysłem nadesłanym na mój mail przez Julię Kuźniarz, menedżera z Białegostoku - wielkie podziękowania za podzielenie się pomysłem. Julia koncentruje się w nadchodzących tygodniach na kwestii ujednolicenia taryf ubezpieczeniowych dla mężczyzn i kobiet, w związku z wprowadzeniem w życie dyrektywy Unii Europejskiej. Jak sama pisze:
"Myślę, że w najbliższym czasie warto się skupić na jednym temacie: kobietach. W załączniku podsyłam artykuł z Rzeczpospolitej, który ja osobiście rozesłałam wszystkim swoim znajomym kobietkom wraz z dwiema przykładowymi ofertami dla kobiety i mężczyzny w tym samym wieku, na tą samą sumę ubezpieczenia (przy wskaźniku standardowym). Różnica w składce wychodzi bardzo duża i przemawia do wyobraźni."
Poniżej dołączam skan wspomnianego artykułu oraz linki do dodatkowych materiałów. To przykład jak można w prospectingu kreatywnie wykorzystać pojawiające się zmiany na rynku. Zgodnie z szacunkami Europejskiej Federacji Ubezpieczycieli po 21 grudnia 2012 składki ubezpieczeń na życie dla kobiet mogą wzrosnąć nawet o 30%. To rzeczywiście silny motywator do działania tu i teraz. Istotnym faktem jest, iż dla polis zawartych do 20 grudnia nie będzie miała miejsca rekalkulacja składek.
http://www.ekonomia24.pl/artykul/884423-Wyzsze-skladki-dla-kobiet.html
http://www.ekonomia24.pl/artykul/936744-Bez-preferencji-dla-kobiet.html
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Tomek, ja z tego zrobiłem całą akcje sprzedażową. Prospecting, telefony, e-maile itd.
OdpowiedzUsuńJuż z tego mamy kilka polis.
Jednym z elementów akcji jest strona internetowa www.akcjakobieta.pl
Pozdrawiam
Grzegorz (były UM AVIVA, a teraz MetLife)