piątek, 12 października 2012

Będzie drożej - podejmij decyzję teraz (z pomysłów nadesłanych)

Dzisiaj dzielę się pomysłem nadesłanym na mój mail przez Julię Kuźniarz, menedżera z Białegostoku - wielkie podziękowania za podzielenie się pomysłem. Julia koncentruje się w nadchodzących tygodniach na kwestii ujednolicenia taryf ubezpieczeniowych dla mężczyzn i kobiet, w związku z wprowadzeniem w życie dyrektywy Unii Europejskiej. Jak sama pisze:

"Myślę, że w najbliższym czasie warto się skupić na jednym temacie: kobietach. W załączniku podsyłam artykuł z Rzeczpospolitej, który ja osobiście rozesłałam wszystkim swoim znajomym kobietkom wraz z dwiema przykładowymi ofertami dla kobiety i mężczyzny w tym samym wieku, na tą samą sumę ubezpieczenia (przy wskaźniku standardowym). Różnica w składce wychodzi bardzo duża i przemawia do wyobraźni."

Poniżej dołączam skan wspomnianego artykułu oraz linki do dodatkowych materiałów. To przykład jak można w prospectingu kreatywnie wykorzystać pojawiające się zmiany na rynku. Zgodnie z szacunkami Europejskiej Federacji Ubezpieczycieli po 21 grudnia 2012 składki ubezpieczeń na życie dla kobiet mogą wzrosnąć nawet o 30%. To rzeczywiście silny motywator do działania tu i teraz. Istotnym faktem jest, iż dla polis zawartych do 20 grudnia nie będzie miała miejsca rekalkulacja składek.

http://www.ekonomia24.pl/artykul/884423-Wyzsze-skladki-dla-kobiet.html

http://www.ekonomia24.pl/artykul/936744-Bez-preferencji-dla-kobiet.html


1 komentarz:

  1. Tomek, ja z tego zrobiłem całą akcje sprzedażową. Prospecting, telefony, e-maile itd.
    Już z tego mamy kilka polis.
    Jednym z elementów akcji jest strona internetowa www.akcjakobieta.pl

    Pozdrawiam
    Grzegorz (były UM AVIVA, a teraz MetLife)

    OdpowiedzUsuń