sobota, 20 października 2012

Life Happens - wzruszające historie (część 1)

Kilka miesięcy pisałem już o LIFE Foundation ale nigdy nie dość mówienia o tym jak wielką rolę ubezpieczenia na życie odgrywają w życiu ludzi. LIFE Foundation (Life and Health Insurance Foundation for Education) to założona przez Marvina Feldmana, syna legendarnego Bena Feldmana, uznawanego powszechnie za jednego z najlepszych agentów ubezpieczeniowych świata, fundacja, która cyklicznie publikuje - także w formie filmów - prawdziwe historie klientów, przesyłane przez samych agentów ubezpieczeniowych. Pierwszą z tych historii opublikowałem w poście z października 2011.

Głównym mottem fundacji jest "Life Happens", które przypomina mi niezmiennie, że żyjemy za krótko lub żyjemy za długo, a w trakcie życie przynosi wiele niespodzianek i przeciwności. 

Kolejną z tych wzruszających historii w polskiej wersji językowej można obejrzeć poniżej.


2 komentarze:

  1. chce się powiedzieć mądry Polak po szkodzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ; 2 lata temu pochowałem swojego klienta.
    Polisa była 14-o letnia , ale 9 lat nie płacił.
    Przed feralnym dniem (samobójstwo) chciał zlikwidować polisę. Zostało na niej około tysiąca złotych. Uparł się a ja się uparłem ,że nie może jej zlikwidować. Stało się tak jak stało wdowa i 3 dorosłe córki mają z czego żyć

    OdpowiedzUsuń