środa, 26 października 2011

Nie wszystkie produkty mają takie same znaczenie

Ubezpieczenia na życie zajmują wyjątkowe miejsce w całej palecie produktów finansowych. Jako jedyne nie posiadają swojego substytutu. Tylko one posiadają funkcję kreacyjną kapitału, która działa niezależnie od czasu trwania polisy i liczby zapłaconych składek. Dzięki temu produktowi agenci ubezpieczeniowi posiadają niezwykły talent zmieniania ludzkiego życia na lepsze. Życie jest pełne historii kiedy ubezpieczenie na życie pomogło w trudnej chwili. Kiedy dzięki ubezpieczeniu na życie dzieci w smutnym prezencie od losu nie otrzymały w pakiecie oprócz śmierci ojca, matki na pół etatu.

Nigdy nie dość mówienia o tym jak wielką rolę ubezpieczenia na życie odgrywają w życiu ludzi. Doskonałą pracę edukacyjną w tym zakresie wykonuje LIFE Foundation (Life and Health Insurance Foundation for Education), założona przez Marvina Feldmana, syna legendarnego Bena Feldmana, uznawanego powszechnie za jednego z najlepszych agentów ubezpieczeniowych świata.

Często na moim przegubie można zobaczyć bransoletkę Life Happens, która przypomina mi niezmiennie, że żyjemy za krótko lub żyjemy za długo, a w trakcie życie przynosi wiele niespodzianek i przeciwności. Fundacja LIFE co roku publikuje też materiały video opowiadające o prawdziwych historiach klientów przesyłanych przez samych agentów ubezpieczeniowych. Jedną z tych historii w polskiej wersji językowej można obejrzeć poniżej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz