
Doroczny Kongres Million Dollar Round Table, na który przyjeżdża kilka tysięcy najlepszych agentów ubezpieczeniowych świata (w rekordowym brało udział 12 000 osób) to doskonała okazja do zawierania nowych, branżowych znajomości i wymiany doświadczeń. Po każdym kongresie wracam z naręczem wizytówek nowo poznanych osób z naszego biznesu, z całego świata.
Ten zbiór wizytówek to także świetny przegląd narzędzi marketingowych stosowanych przez najlepszych. Na jednej z nich, oprócz standardowych danych, widniał napis: „Jeżeli nie zrobisz dzisiaj niczego… jutro będziesz żył wczorajszym życiem”. Intrygujące.
Wizytówka jest często pierwszym narzędziem komunikacji marketingowej z jakim ma kontakt twój potencjalny klient. Pytanie czy wyróżnia się z tłumu innych?
Z kolei na innej widnieje dziura zrobiona zwykłym dziurkaczem biurkowym. Odpowiedź agenta na pytanie klienta o co chodzi z tą dziurą to: „Często w planach finansowych osób są dziury, które mogą zagrozić ich realizacji. Moim zadaniem jest je zlikwidować. Nie wiem czy w twoim przypadku też tak jest ale podczas rozmowy będziemy mogli to wspólnie ocenić.”
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz