Wielu pracujących z sukcesami członków MDRT wykorzystuje każde szkolenie, spotkanie MDRT, udział w konferencji jako okazję do wysłania kart pcztowych do swoich klientów.
Kupują na miejscu 50 pocztówek (aby ułatwić sobie pracę mają już przygotowane etykiety adresowe do klientów z którymi chcieliby się spotkać) i wysyłają je z miejsca konferencji z tekstem: „Jestem na konferencji/szkoleniu/spotkaniu MDRT. Właśnie poznałem nowe rozwiązania i natychmiast zacząłem myśleć jak można je wykorzystać w Pańskiej sytuacji. Zadzwonię jak tylko wrócę aby podzielić się nimi z Panem.”
Zazwyczaj owocuje to 30-40 spotkaniami zaraz po powrocie i pomaga od razu uzyskać przychylne nastawienie klienta.
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz