piątek, 28 października 2011

49 pomysłów na prospecting (25)

Pomysł 25
Cudem uniknąć nieszczęścia


Oto, opisana w podręczniku prospectingu LIMRA „The Forty-niner. A Collection of 49Best Prospecting Ideas”, historia agenta, który odebrał telefon od właściciela sklepu monopolowego. Właściciel ten miesiącami odwlekał decyzję o kupnie ubezpieczenia. Tym razem potencjalny klient zapytał czy agent mógłby się z nim spotkać nazajutrz rano. Kiedy agent pojawił się od razu wypisał wniosek ubezpieczeniowy. To było tak łatwe. W trakcie rozmowy agent dowiedział się, że przedwczorajszy napad na sklep w sąsiedztwie, w którym właściciel cudem uniknął nieszczęścia, opisany później w lokalnej gazecie tak zmartwił jego potencjalnego klienta, że zmusił go do przemyślenia paru spraw. Szczególnie tematu polisy na życie na 300 000, o której agent próbował rozmawiać z nim wcześniej. Kolejna osoba wyleczyła się z poczucia nieśmiertelności.

Sytuacje, w którym cudem uniknięto nieszczęścia, napady – czy te historie opisane w gazetach wpływają na potencjalnych klientów?

Ludzie, w których otoczeniu wydarzyło się nieszczęście są już „wstępnie kupieni”. Wiadomość o poważnym wypadku ważnego menedżera w firmie szybko się rozchodzi po przedsiębiorstwie. Bądź wyczulony na takie zdarzenia. Wykorzystaj je.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz