Dzisiaj kolejny pomysł na mocne pytania otwierające na poważną rozmowę.
Połóż przed klientem listę poważnych chorób, które są objęte ubezpieczeniem i zadaj 5 pytań za każdym razem czekając na odpowiedź (nawet jeżeli będzie ci się wydawało, że oczekiwanie trwa wieczność):
Czy znasz 5 osób, które zachorowały na którąś z tych chorób?
Czy ktoś chciał być na tej liście?
Czy wydałby 2 000 zł żeby dostać 100 000 zł w takiej chwili?
Czy ja lub ty mógłby się znaleźć na tej liście?
Jak myślisz ile potrzeba tobie?
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz