poniedziałek, 24 października 2011

49 pomysłów na prospecting (21)

Pomysł 21
Zmiany wynagrodzenia


Oto – opisywane w podręczniku prospectingu LIMRA – dwa sygnały oznaczające, że nadchodzi czas który może obfitować w przynoszących zyski potencjalnych klientów:

1. Regulacje płacowe bazujące na zmianie inflacji i kosztów życia. Wiele branż podnosi poziomy wynagrodzeń na podstawie wzrostu inflacji lub kosztów życia. To mechanizm uznania przez pracodawców i pracowników, że wczorajsza złotówka nie jest wystarczającym wynagrodzeniem za dzisiejszą pracę, a dzisiejsza praca zapewnia dostarczanie zysków w przyszłości. Powinieneś trzymać rękę na pulsie w branżach, które odpowiadają na inflacjogenne naciski. Agenci powinni być gotowi zwrócić się do pracowników, którzy otrzymują wyrównanie inflacyjne wynagrodzenia, że należy odkładać proporcjonalną ilość wzrostu płacy aby zapewnić przyszłe bezpieczeństwo.

2. Wynegocjowane podwyżki płac. Wiele związków zawodowych negocjuje znaczne podwyżki płac co dwa lub trzy lata. Często przyczyną rozpoczęcia negocjacji są wzrastające koszty utrzymania. Pośrednio, podwyżki płac wynegocjowane przez związki powodują podobne wzrosty dla pracowników nienależących do związku zawodowego. Czasami, praktycznie z dnia na dzień, grupa pracowników w danej firmie albo branży może stać się zasadniczo lepszymi finansowo potencjalnymi klientami niż byli poprzedniego dnia. Tutaj pojawia się potrzeba ubezpieczeniowa. Psychologicznie, czas jest właściwy!

Biznesowe strony gazet są znakomitymi źródłami wiedzy aby o zmianach w lokalnych branżach. Biuletyny firmowe lokalnych przedsiębiorstw są często jeszcze lepszymi źródłami informacji. Dzięki nim możesz być na bieżąco z nowymi wydarzeniami w firmie, nowymi awansami, nowo zatrudnionymi pracownikami oraz podstawowymi zasadami systemu wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych w danej firmie.

Menedżer jednej z agencji postanowił poznać osobiście redaktora biuletynu firmowego w jednym z lokalnych przedsiębiorstw. Menedżer zasugerował mu, że może być ich obopólną korzyścią wymienianie się firmowymi wydawnictwami i został dołączony do listy adresowej biuletynu. To samo podejście wykorzystał aby znaleźć się na liście adresowej wielu podobnych wydawnictw, dzięki czemu uzyskał wartościowe informacje o potencjalnych klientach, zazwyczaj znacznie wcześniej zanim pojawiły się w lokalnej prasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz