poniedziałek, 3 października 2011

Portfel ubezpieczeń zawodowca

Ten pomysł pochodzi od Junji Ito, członka MDRT z Tokio.

Pod koniec mojego pierwszego spotkania z klientem pytam: „Czy byłby pan ciekawy, jakiego rodzaju plan ubezpieczeniowy mają profesjonaliści w tej branży?” Prawie 100 procent potencjalnych klientów mówi: „Tak, jestem zainteresowany”. To daje mi pewność umówienia się na drugie spotkanie.

Podczas drugiego spotkania pokazuję i omawiam posiadany przeze mnie plan i portfel produktów, co pozwala potencjalnym klientom powiedzieć: „Chcielibyśmy mieć podobny plan ochrony ubezpieczeniowej”. To daje mi możliwość omówienia 100 procent potrzeb ubezpieczeniowych moich klientów.


Działa. Pod warunkiem, że plan profesjonalisty obejmuje pełen zakres jego potrzeb…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz