Ubezpieczenie na życie jest darem miłości dla osób, które kochamy i za które czujemy się odpowiedzialni.
John Demboski, CFP – członek MDRT z Kalifornii znalazł sposób na wizualizację i podkreślenie wagi tego daru.
Polisa ubezpieczenia na życie to nic innego jak kartka z napisem „Kocham Cię”. Aby pomóc to zilustrować John zamówił w firmie produkującej kartki pocztowe specjalne karty. Na pierwszej stronie mają złotą ramkę i jedynie napis „Kocham Cię”. W środku jest pusta strona. Podczas spotkania, na którym wręcza polisę, John, zanim przejdzie do omówienia szczegółów umowy, pokazuje taką kartę osobie ubezpieczonej. Następnie prosi aby wypełniła tę kartę dla swoich uposażonych. Wyjaśnia, że umieści tę kartę w swoim archiwum polisy i jeżeli kiedyś dojdzie do tego, że będzie musiał wręczyć uposażonym świadczenie da im wówczas również tę kartę.
Przy tej perspektywie polisa przestaje być tylko kawałkiem papieru, za który trzeba jeszcze płacić składkę. Staje się prawdziwym darem serca, z którego trudno zrezygnować.
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz