Organizacja seminariów poświęconych produktom finansowym jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych w arsenale agenta, który buduje swój biznes. Daje nie tylko możliwość spotkania za jednym razem z dużą grupą potencjalnych klientów, ale buduje także wizerunek eksperta.
To narzędzie można także wykorzystać w inny sposób. Jeden z członków Top of the Table sponsoruje raz w roku seminarium całkowicie nie związane z tematyką finansową. Corocznie organizuje seminarium o projektowaniu i utrzymaniu ogrodów oraz pielęgnacji róż.
Cel: zacieśnienie relacji z najlepszymi klientami i uzyskanie rekomendacji do ich przyjaciół
Bilet wstępu: przyjście z jednym ze swoich przyjaciół (będzie to nie tylko osoba, z którą klient ma dobrą relację ale także osoba, która ma lub planuje mieć ogród a tym samym dom)
Kogo zapraszamy: 25 najlepszych klientów
Lokalizacja: lokalne centrum ogrodnicze (łatwo pozyskać do współpracy właściciela – to przecież także jego potencjalni klienci; niewykluczone, że będzie można się także podzielić kosztami organizacji i cateringu).
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz