czwartek, 3 listopada 2011

49 pomysłów na prospecting (28)

Pomysł 28
Rynek nowożeńców


Wczoraj pisaliśmy o pomyśle sięgnięcia do tego rynku w oparciu o informacje z ubiegłego roku. Dzisiaj o metodzie dotarcia do tego segmentu w oparciu o bieżące informacje opisane w podręczniku LIMRA „The Forty-niner. A Collection of 49 Best Prospecting Ideas”. Ogłoszenia o zawarciu związku małżeńskiego (na przykład na podstawie wywieszanych zapowiedzi w kościele, ogłoszeń parafialnych, informacji w lokalnej prasie, informacji dostępnych w urzędzie gminy) są dobrym sposobem budowania bazy potencjalnych klientów. W momencie kiedy docierasz do takiej informacji para młoda jest najprawdopodobniej w trakcie swojego miesiąca miodowego. To doskonały czas do rozpoczęcia procedury prospectingowej zmierzającej do przekształcenia samych nazwisk w potencjalnych klientów, które umożliwią ci pojawienie się przed innymi, którzy również planują się skontaktować z tym osobami.

Pierwszy krok to kontakt z rodzicami panny młodej, którzy właśnie uporali się z jednym z największych wydarzeń w swoim życiu. Spędzili zazwyczaj wiele tygodni na przygotowaniach do ślubu. To było wspaniałe przedsięwzięcie i bez wątpienia rodzice są przekonani, że ślub był wielkim sukcesem.

Możesz się z nimi skontaktować zarówno na zimno jak poprzedzając spotkanie telefonem. Niezależnie od formy kontaktu możesz się spodziewać ciepłego przyjęcia. Rozpoczynając rozmowę wspomnij, że dowiedziałeś się, że ślub córki był pięknym wydarzeniem.

Powiedz im, że chcesz zaproponować swoje usługi nowemu małżeństwu. Z pewnością rodzice chcą, aby ich córka była zabezpieczona finansowo od samego początku. Z pewnością zrozumieją jak ważne jest aby córka została uposażoną w istniejącej polisie męża (jeżeli ją posiada), a ty możesz pomóc zrealizować tę zmianę.

Jej rodzice przekażą ci wszystkie informacje jakich będziesz potrzebować – kiedy wracają z podróży poślubnej, adres ich mieszkania lub domu, zawód pana młodego.

Masz teraz niezbędne informacje, i jeszcze lepiej, idealną rekomendację kiedy zadzwonisz do domu pary młodej aby umówić się na spotkanie.

Kiedy się z nimi spotkasz, stwierdzisz, że są dumni ze swojego nowego domu i życia. Zazwyczaj, nowy mąż jest niezwykle zainteresowany dobrem swojej żony i z radością powita twoją pomoc w dostosowaniu jego polisy do nowej sytuacji i dokonaniu niezbędnych zmian. Od tego momentu masz doskonałą pozycję wyjściową do zatroszczenia się o ich ubezpieczenia, oszczędności, inwestycje i objęcie ich swoim serwisem.

Dołączenie młodego małżeństwa na tak wczesnym etapie tworzenia rodziny do grona twoich klientów oznacza szereg możliwości w przyszłości. Narodziny dziecka, budowa domu, awans – wszystkie te wydarzenia będą stwarzać okazję do sprzedaży.

Oto rynek, który wciąż i wciąż się odnawia i stanowi prawie niewyczerpany zasób potencjalnych klientów. Zapewni ci wielu klientów, którzy przełożą się na twoje kolejne sukcesy w przyszłości. Rośnij wraz z nimi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz