środa, 23 listopada 2011

49 pomysłów na prospecting (33)

Pomysł 33
Ubezpieczenia grupowe pracowników


Pracodawcy prowadzą ubezpieczenia grupowe dla swoich pracowników, ale bardzo niewielu pracodawców, którzy nie są jednocześnie pracownikami (jednoosobowa działalność gospodarcza, wspólnicy spółek osobowych, członkowie zarządu spółek kapitałowych nie będący pracownikami) jest objętych ochroną w ramach tych ubezpieczeń.

Jeden z wiodących sprzedawców, opisywany w podręczniku prospectingu LIMRA „The Forty-Niner. A Collection of 49 Best Prospecting Ideas”, sugeruje przygotowanie stawek dla różnych grup zawodowych i sprawdzenie rocznego kosztu ubezpieczenia przed skontaktowaniem się z przedsiębiorcą. Oto jego podejście:

„(Nazwisko potencjalnego klienta), prowadzi pan ubezpieczenie grupowe dla swoich pracowników? Czy ma pan w głowie roczną składkę jaką odprowadza za każdego z nich?”
(Jeżeli potencjalny klient nie może sobie przypomnieć, agent szacuje składkę na podstawie tabeli)

„Czy wie pan, że nie jest objęty tą ochroną?” (prawda w większości przypadków)

„Czy nie uważa pan, że objęcie pana ochroną to uzasadniony biznesowo pomysł?”

„Oto jak może działać taki program…”


W tym momencie, agent pokazuje właścicielowi program zabezpieczenia dochodu na skutek nieszczęśliwych wypadków. Jest duża szansa, że potencjalny klient będzie zdumiony jak niska jest składka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz