poniedziałek, 27 lutego 2012

49 pomysłów na prospecting (39)

Pomysł 39
Zareklamuj się swoim potencjalnym klientom


Agenci stale poszukują metod aby zwiększyć ilość potencjalnych klientów. Mimo że wyniki badań wskazują, że kontakt z rekomendacji, popartej wprowadzeniem najlepiej przekłada się na sprzedaż, wielu agentów wciąż wykorzystuje dodatkowe metody poszukiwania potencjalnych klientów aby zapewnić sobie ciągły przepływ potencjalnych klientów. Dzięki temu uzyskują pewną niezależność od chwilowych sukcesów lub niepowodzeń w uzyskiwaniu wartościowych rekomendacji.

W podręczniku prospectingu LIMRA „The Forty-Niner. A Collection of 49 Best Prospecting Ideas” opisano odnoszącego sukcesy agenta, który używa jedynego w swoim rodzaju listu do potencjalnych klientów, wspartego pomocą w postaci naklejonego na niego ogłoszenia gazetowego.

Ogłoszenie jest wydrukowane w takiej postaci w jakiej mogłoby się pojawić w lokalnej gazecie. Wokół tego ogłoszenia widnieją fragmenty sąsiednich co ma nadać dodatkowego realizmu jakby rzeczywiście było wycinkiem z gazety. Poniżej ogłoszenia jest napisany odręcznie list.

Ten pomysł był używany przez więcej niż dwa lata. Opisywany agent umawia jedno odbyte spotkanie na każde cztery wysłane listy.

Czy możesz użyć tej metody jako dodatkowego źródła potencjalnych klientów? Ponieważ ten list jest odręcznie napisany, ma duże szanse zostać przeczytanym. Używany regularnie, może być uzupełniającym źródłem ciągłego pozyskiwania dodatkowych potencjalnych klientów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz