Pomysł 10
Weekendowy prospecting
Sporządź listę wszystkich osób, które spotkałeś przez cały weekend, zarówno przy okazji działalności społecznej, jak i w prywatnych okolicznościach. Może zobaczyłeś jakichś starych znajomych. Czy są już twoimi klientami? Jeśli nie, dlaczego nie zwracałeś się do nich jeszcze w sprawie ich ubezpieczenia?
Jeśli ci ludzie są nieznajomymi – od kogo mógłbyś uzyskać więcej informacji o nich aby móc zakwalifikować ich jako potencjalnych klientów?
Zastanów się: które sklepy czy firmy odwiedziłeś załatwiając sprawy przez cały weekend? Kim byli sprzedawcy, z którymi rozmawiałeś? Kto jest właścicielem albo kierownikiem sklepu? Jakie są ich potrzeby ubezpieczeniowe?
Możesz nie chcieć zaprzątać sobie głowy biznesem w weekend. W porządku. Ale w poniedziałek przed południem dołącz ludzi, z którymi spotkałeś się w weekend do swojej listy potencjalnych klientów.
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz