Ubezpieczenia na życie zajmują wyjątkowe miejsce w całej palecie produktów finansowych. Jako jedyne nie posiadają swojego substytutu. Tylko one posiadają funkcję kreacyjną kapitału, która działa niezależnie od czasu trwania polisy i liczby zapłaconych składek. Dzięki temu produktowi agenci ubezpieczeniowi posiadają niezwykły talent zmieniania ludzkiego życia na lepsze. Życie jest pełne historii kiedy ubezpieczenie na życie pomogło w trudnej chwili. Kiedy dzięki ubezpieczeniu na życie dzieci w smutnym prezencie od losu nie otrzymały w pakiecie oprócz śmierci ojca, matki na pół etatu.
Nigdy nie dość mówienia o tym jak wielką rolę ubezpieczenia na życie odgrywają w życiu ludzi. Doskonałą pracę edukacyjną w tym zakresie wykonuje LIFE Foundation (Life and Health Insurance Foundation for Education), założona przez Marvina Feldmana, syna legendarnego Bena Feldmana, uznawanego powszechnie za jednego z najlepszych agentów ubezpieczeniowych świata.
Często na moim przegubie można zobaczyć bransoletkę Life Happens, która przypomina mi niezmiennie, że żyjemy za krótko lub żyjemy za długo, a w trakcie życie przynosi wiele niespodzianek i przeciwności. Fundacja LIFE co roku publikuje też materiały video opowiadające o prawdziwych historiach klientów przesyłanych przez samych agentów ubezpieczeniowych. Jedną z tych historii w polskiej wersji językowej można obejrzeć poniżej.
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz