Pomysł 9
Ludzie nocy
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad sprzedawaniem osobom pracującym w nocy? W zależności od wielkości twojego miasta, są setki, tysiące, albo nawet dziesiątki tysięcy ludzi, którzy pracują wieczorami i w nocy.
Są określone zalety poszukiwania potencjalnych klientów wśród tych ludzi:
• zazwyczaj agenci ubezpieczeniowi nie zabiegają o nich
• często nie są aż tak zajęci swoją pracą, aby nie znaleźć chwili na rozmowę
• czasami mogą przyjąć propozycję rozmowy wręcz z radością, z uwagi na samotny charakter swojej pracy
Niewielu jeszcze agentów dostrzegło, że osoby pracujące w nocy mogą być lukratywnym źródłem potencjalnych klientów. Może warto poświęcić wybrany wieczór aby skontaktować się z osobami takimi jak:
Pracownicy wesołego miasteczka
Pracownicy piekarni
Pracownicy zajmujący się konserwacją budynków
Strażacy
Pracownicy warsztatów
Personel szpitalny
Pracownicy hotelowi
Pracownicy gazet – redaktorzy, drukarze, reporterzy
Restauracja i personel nocnego klubu
Dział kadr sklepów otwartych późnym wieczorem
Funkcjonariusze policji
Pracownicy apteki
Radio i personel stacji telewizyjnej
Pracownicy kolejowi
Pracownicy stacji obsługi
Pracownicy urzędu pocztowego
Personel kina i teatrów
Personel transportu – dyspozytorzy autobusowi, dyspozytorzy taksówek, kierowcy autobusów i taksówkarze, kierowcy ciężarówek
Pracownicy firm użyteczności publicznej – gazownia, elektrownia i pracownicy firm telefonicznych
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz