Pomysł 25
Cudem uniknąć nieszczęścia
Oto, opisana w podręczniku prospectingu LIMRA „The Forty-niner. A Collection of 49Best Prospecting Ideas”, historia agenta, który odebrał telefon od właściciela sklepu monopolowego. Właściciel ten miesiącami odwlekał decyzję o kupnie ubezpieczenia. Tym razem potencjalny klient zapytał czy agent mógłby się z nim spotkać nazajutrz rano. Kiedy agent pojawił się od razu wypisał wniosek ubezpieczeniowy. To było tak łatwe. W trakcie rozmowy agent dowiedział się, że przedwczorajszy napad na sklep w sąsiedztwie, w którym właściciel cudem uniknął nieszczęścia, opisany później w lokalnej gazecie tak zmartwił jego potencjalnego klienta, że zmusił go do przemyślenia paru spraw. Szczególnie tematu polisy na życie na 300 000, o której agent próbował rozmawiać z nim wcześniej. Kolejna osoba wyleczyła się z poczucia nieśmiertelności.
Sytuacje, w którym cudem uniknięto nieszczęścia, napady – czy te historie opisane w gazetach wpływają na potencjalnych klientów?
Ludzie, w których otoczeniu wydarzyło się nieszczęście są już „wstępnie kupieni”. Wiadomość o poważnym wypadku ważnego menedżera w firmie szybko się rozchodzi po przedsiębiorstwie. Bądź wyczulony na takie zdarzenia. Wykorzystaj je.
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz