Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
wtorek, 18 października 2011
Wychowuj sobie przyszłych klientów
Jeden z członków Million Dollar Round Table podczas Kongresu MDRT 2010 w Indianapolis podzielił się swoją dalekosiężną techniką prospectingową. Na każde urodziny dziecka swojego klienta przesyła mu drobny upominek z życzeniami (są to niedrogie ale wyróżniające się upominki: mała maskotka, banknot 1-dolarowy, unikalna kartka pocztowa itp.). Pozwala mu to nie tylko pogłębić relacje ze swoimi klientami ale także stopniowo zbudować w oczach swoich małych, przyszłych potencjalnych klientów swój wizerunek, że jest najbardziej oczywistym wyborem jeżeli będą myśleć o swoim pierwszym ubezpieczeniu w dorosłym życiu.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz