Ten pomysł pochodzi od Junji Ito, członka MDRT z Tokio.
Pod koniec mojego pierwszego spotkania z klientem pytam: „Czy byłby pan ciekawy, jakiego rodzaju plan ubezpieczeniowy mają profesjonaliści w tej branży?” Prawie 100 procent potencjalnych klientów mówi: „Tak, jestem zainteresowany”. To daje mi pewność umówienia się na drugie spotkanie.
Podczas drugiego spotkania pokazuję i omawiam posiadany przeze mnie plan i portfel produktów, co pozwala potencjalnym klientom powiedzieć: „Chcielibyśmy mieć podobny plan ochrony ubezpieczeniowej”. To daje mi możliwość omówienia 100 procent potrzeb ubezpieczeniowych moich klientów.
Działa. Pod warunkiem, że plan profesjonalisty obejmuje pełen zakres jego potrzeb…
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz