Na spotkania biznesowe zazwyczaj przygotowuje się agendę, plan spotkania. Pozwala ona na bardziej sprawne prowadzenie i nie pominięcie żadnej z istotnych kwestii wymagających omówienia. Daje też uczestnikom wyobrażenie ile czasu będzie trwało i jak wygląda postęp omawiania kolejnych tematów w trakcie spotkania.
A dlaczegóżby nie zacząć stosować agendy na spotkaniach z klientem w sprawie ubezpieczenia? Wielu z pracujących z sukcesami członków MDRT wprowadziło agendę spotkania jako swój podstawowy dokument. Agenda, zaopatrzona w logo ich firmy oraz ich imię i nazwisko, zawiera, wymienione punkt po punkcie, wszystkie kwestie jakie zamierzają omówić z klientem. Na końcu umieszczają niezwykle ważny punkt:
Termin następnego spotkania: ………………………
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz