Organizacja seminariów poświęconych produktom finansowym jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych w arsenale agenta, który buduje swój biznes. Daje nie tylko możliwość spotkania za jednym razem z dużą grupą potencjalnych klientów, ale buduje także wizerunek eksperta.
To narzędzie można także wykorzystać w inny sposób. Jeden z członków Top of the Table sponsoruje raz w roku seminarium całkowicie nie związane z tematyką finansową. Corocznie organizuje seminarium o projektowaniu i utrzymaniu ogrodów oraz pielęgnacji róż.
Cel: zacieśnienie relacji z najlepszymi klientami i uzyskanie rekomendacji do ich przyjaciół
Bilet wstępu: przyjście z jednym ze swoich przyjaciół (będzie to nie tylko osoba, z którą klient ma dobrą relację ale także osoba, która ma lub planuje mieć ogród a tym samym dom)
Kogo zapraszamy: 25 najlepszych klientów
Lokalizacja: lokalne centrum ogrodnicze (łatwo pozyskać do współpracy właściciela – to przecież także jego potencjalni klienci; niewykluczone, że będzie można się także podzielić kosztami organizacji i cateringu).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz