Pomysł 18
Potencjalni klienci są wszędzie
Zadanie: zapisz na osobnej kartce papieru wszystkie sytuacje ubezpieczeniowe, potrzeby i okazje pozyskania potencjalnych klientów które poniższy tekst przywodzi na myśl. Zakreśl na kartce wszystkie słowa, które naprowadzają cię na trop.
Wczoraj przy obiedzie, spotkałem – dzięki naszemu wspólnemu znajomemu – Tomasza Nowaka, który mieszka przy alei Uniwersyteckiej 22 w nowej dzielnicy mieszkaniowej.
Przed naszym obiadem, mój przyjaciel i pan Nowak uczestniczyli w spotkaniu rady sponsorów Uniwersytetu Zachodniego. Po obiedzie pan Nowak musiał pójść do centrum handlowego aby kupić prezent urodzinowy dla swojej najstarszej córki. Powiedział, że tego wieczoru córka organizuje przyjęcie w domu dla przyjaciół ze szkoły średniej.
Pan Nowak powiedział, że w tym tygodniu będzie w domu niemal każdego popołudnia ponieważ właśnie prowadzi rozbudowę domu i musi mieć oko na postęp prac.
Przyczyną, dla której przebudowuje dom jest fakt, że właśnie zmarł jego ojciec i matka, mieszkająca dotychczas w innym mieście, przeprowadza się do niego. Uznali, że bez rozbudowy będzie im ciasno, szczególnie, że żona pana Nowaka prowadzi dość aktywne życie towarzyskie. Odkryłem, że jest w zarządzie kilku lokalnych klubów oraz należy do lokalnego klubu brydżowego.
Dowiedziałem się również, że pan Nowak nie mógł uczestniczyć w pogrzebie ojca ponieważ jego wspólnik właśnie w tym tygodniu zachorował na zapalenie płuc. Pan Nowak musiał go zastąpić podczas rozmów między bankiem obsługującym ich firmę a firmą budowlaną, która prowadzi prace przy budowie nowego skrzydła siedziby ich firmy. W nowym skrzydle swoje siedziby będą miały dwa nowe wydziały ich firmy.
A teraz przypomnij sobie ostatnie rozmowy ze swoimi znajomymi. Czyż nie były tak obfite w potencjalnych klientów jak historia powyżej?
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz