środa, 12 października 2011

49 pomysłów na prospecting (13)

Pomysł 13
Klub Jednego Miliona


Czy w pełni wykorzystujesz wartość swojego atrakcyjnego biura? Czy sala konferencyjna w twoim biurze jest pusta przez większą część dnia? Czy szukasz sposobu aby nawiązać bliższą relację z dużymi klientami?

Oto jak jeden z agentów powiązał ze sobą odpowiedzi na te pytania.

Agent założył Klub Jednego Miliona. Członkostwo jest dostępne dla wszystkich klientów, którzy mają polisę na milion sumy ubezpieczenia.
Kiedy klient spełnia warunki członkostwa agent wręcza mu tabliczkę, z dołączonym srebrnym medalem, z wygrawerowanym jego imieniem oraz napisem „Klub Jednego Miliona”. Wręczenie tabliczki odbywa się w biurze oddziału z udziałem dyrektora struktury i jest połączone z prezentacją biura. Koszt tabliczki nie przekracza 100 złotych.

Z racji tego, że tabliczka prezentuje się okazale – wygląda nobliwie i ma osobisty charakter dzięki wygrawerowanemu imieniu i nazwisku klienta – zostaje zawieszona na ścianie biura klienta. Często staje się też przedmiotem rozmowy klienta z przyjaciółmi i kontrahentami.

Klienci są dumni, że zostali wyróżnieni jako posiadacze ubezpieczenia na jeden milion. Dzięki ich zadowoleniu dużo łatwiej im polecać innym swojego agenta ubezpieczeniowego.

Dodatkowo członkowie klubu mogą skorzystać z sali konferencyjnej biura oddziału po uprzednim umówieniu. Czasami klienci chcą porozmawiać o interesach poza swoim biurem i taki „klub biznesu” daje im po temu dobre warunki.
Oczywiście klienci są zadowoleni nie tylko z tej dodatkowej możliwości ale pozostają pod dużym wrażeniem samego biura i profesjonalizmu prowadzenia biznesu przez agenta.

Ta niewielka i pomysłowa inwestycja dobrze się spłaciła wieloma pierwszorzędnymi rekomendacjami dla tego agenta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz