Pomysł 23
Rozwijaj gniazda potencjalnych klientów
Wprowadź do swojego biznesu następujące, ogólne zasady rozwijania gniazd potencjalnych klientów. Te zasady mogą być wykorzystane do budowy gniazd potencjalnych klientów w każdej dużej firmie.
1. Naucz się wszystkiego co tylko możliwe o tej branży: metod prowadzenia biznesu, zasad organizacji pracy, problemów branży, systemów wynagradzania i świadczeń dodatkowych, siatki płac, struktury organizacyjnej itd.
2. Uzyskaj zaufanie obecnych klientów, właścicieli polis pracujących w tej firmie i, poprzez nich, spotykaj i zyskuj zaufanie innych pracowników tej firmy, szczególnie na poziomie kierowniczym.
3. Określ szczególnie pracowite okresy dnia, tygodnia albo miesiąca w tej firmie. Bądź pewny, że trzymasz się z daleka w tym czasie, żeby nie przeszkadzać w dotrzymaniu ostatecznych terminów, zamknięciu ważnej dostawy, itd.
4. Przygotuj się dokładnie zanim zaczniesz aktywnie rozwijać gniazdo, aby wiedzieć o czym rozmawiasz. Zarówno w odniesieniu do twojego produktu jak i do biznesu twojego potencjalnego klienta.
5. Nie zapominaj o poszukiwaniu kandydatów na centra wpływu, od których możesz uzyskać rekomendacje do ich znajomych w konkurencyjnych firmach.
6. Wybierz branżę, w której zatrudnienie jest stabilne w ciągu roku i nie podlega sezonowym wahaniom.
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz