Pomysł 14
Dziadkowie są wybornym potencjalnymi klientami
Niektórzy rodzice zrobią wszystko dla swoich dzieci – nawet przekraczając granicę ich rozpieszczenia. Na drugim biegunie są ci, którzy pozornie nic dla swoich dzieci nie chcą zrobić. To ten typ, który mówi „Moi rodzice nic mi nie dali i dałem sobie w życiu radę”.
Wszyscy znamy takich rodziców. Tak naprawdę w każdym z nas jest trochę jednego i trochę drugiego. Niezależnie od tego wiemy, że są pewne rzeczy, o które dla dzieci powinien się zatroszczyć każdy.
Nastawienie dziadków to zupełnie co innego. Często rodzice stają się zupełnie inni kiedy zostają dziadkami. Surowe zasady stosowane wobec własnych dzieci przygasają w pamięci. Nigdy nie mogą zrobić za dużo dla swoich wnuków. Spróbuj zapytać dziadka o jego wnuka a masz gwarantowaną nie kończącą się opowieść.
Ilu dziadków możesz znaleźć na swojej liście klientów? Sprawdź też ilu masz bardzo młodych klientów na swojej liście (na przykład pozyskanych do funduszu emerytalnego z tytułu praktyki zawodowej czy pierwszej pracy), których rodzice żyją – mogą być już dumnymi dziadkami.
Prawdopodobnie, najbardziej przyjemne doświadczenie z umawianiem spotkań spotka cię gdy zapytasz dziadka „Masz chwilę aby porozmawiać o twoich wnukach?”
Kolejną zaletą rozmowy z dziadkami jest to, iż bardzo prawdopodobnie doceniają wartość ubezpieczenia na życie i ochrony ubezpieczalności. Jest duża szansa, że sami nie mają wystarczająco dużego ubezpieczenia. Kiedy byli ubezpieczalni wybierali częściej cieszenie się przyjemnościami życia niż zadbaniem o właściwą wysokość programu ubezpieczeniowego. Teraz sami już nic z tym nie mogą zrobić. Ale jest duża szansa, że nie będą się wahać aby zapłacić roczną składkę na polisę wnuka.
Sprawdź tabelę ze składkami. Już za minimalną składkę młoda osoba może otrzymać bardzo przyzwoitą ochronę. W przyszłości ta pierwsza polisa z niewielką składką może być odskocznią do znacznie większej sprzedaży.
Witam na blogu Sprzedaż 2.1. To kontynuacja bloga Sprzedaż w XXI wieku. Ten również jest poświęcony sprzedaży usług finansowych. W dzieleniu się pomysłami przyświeca mi motto: „Aby coś otrzymać, najpierw trzeba dać”. Nie bądźcie jedynie biernymi czytelnikami. Komentujcie, dzielcie się swoimi pomysłami, piszcie do mnie na adres tbartuzel@insurance.com.pl . Zatem rozpoczynamy podróż w sprzedaż w XXI wieku, przepraszam – w sprzedaż w 2.1 wieku ;-)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz